Robin - 'the untold stories'

‘Stichting Robin’ , dat zijn verhalen. Verhalen van échte mensen. Van ouders die gewoon willen dat hun kindje gelukkig is. Van mensen zoals u en ik die geregeld statistieken van kinderarmoede te zien krijgen. Van mensen die spullen leveren aan onze scholen, van leerkrachten die alles geven om onze kinderen te laten groeien. Van de media die erover rapporteren. Van mensen dus, die er écht iets willen aan doen.

Maar eigenlijk vooral verhalen van Robin. Want Robin, dat is elk kind in ons land met een droom. Een droom die reikt tot aan de hemel. Robin, dat zijn wij allemaal… ‘We are Robin’

Koop CUBZZ en steun Stichting Robin
Actualiteit

Kies CUBZZ want de winst gaat naar Stichting Robin

Via CUBZZ vecht je moeiteloos mee tegen kinderarmoede op school CUBZZ is een jong Belgisch merk en het bestaat al enkele jaren. CUBZZ werd opgericht om elk kind kansen te geven, en schenkt daarom z’n winst permanent aan bestaande goede doelen voor kinderen. Sinds kort is Stichting Robin één van

van partners

CUBZZ-producten kopen = Robin steunen

CUBZZ is een nieuw Belgisch merk dat al z’n winst aan bestaande goede doelen voor kinderen geeft. De droom van CUBZZ is om elk kind de kansen te geven die het nodig heeft om er iets heel moois van te maken. Daarom steunt CUBZZ nu ook Stichting Robin. CUBZZ laat

Samen bouwen met deze partners

Steun dan StichtingRobin. Mail ons op info@stichtingRobin.be voor meer info.