Vrijwilliger worden bij Stichting Robin

Laat je skills schitteren en maak impact!

Stichting Robin zoekt helpende handen 🙌

Als vrijwilliger bij Stichting Robin kun je een belangrijke rol spelen in het ondersteunen van kinderen in armoede. Of je nu een particulier bent die graag iets terug wil doen voor de gemeenschap, of een bedrijf dat zich wil inzetten voor maatschappelijke betrokkenheid, er zijn talloze manieren waarop je kunt helpen.

Samen kunnen we het verschil maken in het leven van kwetsbare kinderen en hen de middelen bieden die ze nodig hebben om te gedijen op school en daarbuiten.

Contentcreatie helden

Ben je een getalenteerde content creator die ons een aantal uren per maand kan helpen bij het verspreiden van onze boodschap?

• Social Media content creatie
  • Social Media content planning
  • Videocreatie (vlogs, how-to filmpjes,…)
  • Copywriting
  • Graphic Design

Stuur een e-mail naar naar info@stichtingrobin.be met als onderwerp “Vrijwilligerswerk – content”.

Ondersteuning scholenwerking

Ga mee met onze lead scholenwerking Edwin aan de slag om alle scholen in Vlaanderen te ondersteunen, te inspireren en te betrekken.

• Contacten onderhouden met huidige scholen
  • Projectmanagement
  • Administratieve taken
  • Planning & verslaggeving meetings

Stuur een e-mail naar naar edwin@stichtingrobin.be met als onderwerp “Vrijwilligerswerk – ondersteuning scholen”.

Of stuur een LinkedIn berichtje naar Edwin.

Ondersteuning partnerships

Als support van onze lead partnerships Sarah werk je mee aan het opbouwen en onderhouden van strategische relaties met partners, zoals bedrijven, organisaties en andere stakeholders. Een greep uit jouw taken:

• Contacten leggen met nieuwe partners
  • Onderhouden relaties huidige partners
  • Administratie & rapportering

Stuur een e-mail naar naar sarah@stichtingrobin.be met als onderwerp “Vrijwilligerswerk – ondersteuning partners”.

Of stuur een LinkedIn berichtje naar Sarah.

Spontane sollicitatie

Op zoek naar vrijwilligerswerk bij Stichting Robin, maar staan jouw skills hier niet meteen tussen? Niet erg! We zijn altijd benieuwd naar hoe jij met je talenten onze werking beter kan maken.

Stuur een e-mail naar info@stichtingrobin.be met als onderwerp “Vrijwilligerswerk – spontaan”.

Spontane sollicitatie