Robin = deze partners met een hart

“Het is hartverwarmend om te zien hoe ook in 2019 zoveel professionele partners zich actief en belangeloos mee inzetten om dromen te realiseren”

HENDRIK VOS, peter van Stichting Robin

 

HENDRIK VOS is professor Europese politiek aan de Universiteit van Gent en columnist bij De Standaard. Hij is erg begaan met de problematiek rond armoede, en zeker kinderarmoede. De school is de plek die het verschil kan maken. Daar mag niemand uitgesloten worden. Daarom steunt hij dit Robin.

CUBZZ, een jong BELGISCH merk van heel veel verschillende consumentenproducten van A-merk-kwaliteit (bv. brood, koffie, chocomelk, ... ) dat ALLE winst aan bestaande goede doelen voor kinderen geeft. CUBZZ steunt nu ook Stichting Robin.

RHOMBUS, Schoolleverancier van materiaal gaande van schoolboeken, technisch werkgerief, laptops en rekenmachines. Hun bestaansreden is elk kind te helpen om alles uit het onderwijs te halen met modern en kwaliteitsvol onderwijs.

TWEEPEERENBOOM, een coöperatieve organisatie uit Winksele, die maatschappelijke verandering faciliteert door de juiste partners bij elkaar te brengen en hen tot daden aanzet. Ze slaagden erin om op korte tijd mee Robin op rails te krijgen en stakeholders te verbinden.

TODAY AGENCY. Deze meesters in de creativiteit boden gratis hun diensten aan om naam, logo en de hele visuele identiteit van Stichting Robin te creëren. Zo staat dit professionele reclame-agentschap uit Mechelen de opstart van Robin mogelijk.

UNCODED, Deze digitale specialisten hebben een hart voor kids. Zonder aarzelen, boden deze kenners van webontwikkeling en marketing uit Kontich hun diensten aan om de digitale noden van Stichting Robin op te pakken.

FLRISH. Zonder verpinken bood Ann Maes, een leading lady in het Belgische & Nederlandse PR landschap, aan om Robin's 'reputatie' te helpen bouwen. "No nonsense, doe wat je zegt en zeg wat je doet, en vooral neem actie!" zijn haar moto.