Totebags: FAN-‘TAS’-TISCH succes!

Wat doe je wanneer je maar liefst 8 paletten vol waardevol schoolmateriaal ontvangt? Bij Stichting Robin hoefden we daar niet lang over na te denken! Deze fantastische materialen moesten natuurlijk bij onze Robin-scholen terechtkomen, niet alleen om hen financieel te ondersteunen, maar ook om hen te voorzien van fysieke materialen.

Dankzij de geweldige inzet van Relatiegeschenken Van Helden konden we deze materialen perfect verpakken in een ‘Robinjasje’ – of beter gezegd, een ‘Robintasje’! Zij doneerden namelijk zo’n 300 totebags met ons eigen Robinlogo aan de Stichting.

Eind juni vonden we onszelf terug in een magazijn in Puurs, waar we de inhoud van de 8 paletten zorgvuldig verdeelden over 280 goedgevulde Robin-totebags! De materiële steun was een feit, maar we wilden deze steun graag verdubbelen. En daarvoor rekenden we op jullie!

De zakjes konden gekocht worden voor eigen gebruik of om weg te schenken aan een school. En wat hebben jullie dat massaal gedaan! We verkochten maar liefst 254 totebags! Dit maakte ons ontzettend blij, omdat zowel particulieren als bedrijven hiermee laten zien dat ze hun verantwoordelijkheid nemen in de strijd tegen kinderarmoede.

Ondertussen hebben we tal van scholen kunnen blij maken met de gevulde totebags en zijn al heel wat materialen verdeeld bij leerlingen die er nood aan hebben. Wat een fijn gevoel!

Uiteraard willen we iedereen hartelijk bedanken voor hun aankoop en hun dubbele steun aan Stichting Robin. Dankzij deze actie haalden we 6380 euro op, die volledig naar de Robin-passen gingen. Daarnaast verdeelden we voor 7620 euro aan waardevolle schoolspullen! Dat brengt het totale steunbedrag op een prachtige 14000 euro, allemaal dankzij jullie!

Een hele grote dankjewel daarvoor!

Naast onze talrijke particulieren wensen we volgende bedrijven en organisaties te bedanken:

Bever & Adelaar

Lieke Goddyn